Cumartesi, Ağustos 29, 2009

İddaa'da bugün

Bugün nasıl söylenir banko denilecek bir sürü maç var. Düşük oranlar ama TRT 3, NTVSpor ve Kanal A sayesinde taraf olabileceğimiz maçları oynama taraftarıyım.

Bundesliga:

Shalke- Freiburg; Shalke'nin ilk üç maçını izleyen herkes Shalke'nin bu maçı alacağına garanti gözüyle bakıyordur. Handikapli olarak Shalke'ye oynamak mantıklı geliyor. 1.45 hiç de kotu bir oran değil. Aynı şekilde Leverkusen- Bochum maçı da handikapli olarak 1.55. Frankfurt- Dortmund maçı ise biraz karışık Dortmund çok da iyi gitmiyor. Fakat uzun bir süredir Frankfurt, Dortmund'u kendi evinde yenemiyor. Bence bu maça beraberlik denebilir.

Premier League:

Liverpool mutlak kazanmalı, oranı 1.30. Tottenham handikapli olarak 1.45, bence çok iyi bir oran. Manchester- Arsenal maçında kadrolar, futbolcuların durumları ne olursa olsun, Arsenal'e oynamak çok tehlikeli bir iş ama ben Arsenal'e oynayacağım.

Ligue 1:

Lyon, nancy karşısında handikapli olarak 1.50, müthiş bir oran.

La Liga:

Real Madrid, 1.05 veriyor, büyük kuponlara yazılabilir ama ben yazmazdım. Tenerife- Zaragoza'y beraberlik oynanabilir.

Sonuç olarak kuponum:


1 yorum:

burak dedi ki...

Bu handikap olayına pek güvenmemek lazımmış, onu gorduk zaten Shalke, Freiburg karşısında ilginç bir şekilde top yapamadı. Freiburg daha diri daha aklı başında oynayan takımdı. Ben Shalke'nin şampiyonluğa oynayacağını düşünüyordum ama bu şekilde şampiyon adayı olamazlar.